HTML

blog

Gyere, és játssz velünk minden hónap utolsó hétfőjén 17.30-tól 20.00-ig a Németh László Általános Iskolában (VIII., Német utca 13.)

Címkék

Athén (2) átigazolás (1) Ausztria (1) Bajnokok Ligája (1) bajnokság (5) Bátor Tábor (1) Baumfalkencup (2) Bécs (20) bemutató (1) búcsúztató (1) Budapest Subbuteo (147) Budapest Sububteo (1) Club Aliga (1) Copa America (1) családi nap (1) csapatbajnokság (1) csapatverseny (1) Csehország (1) Dragon League (3) Drogerie Markt (1) Dunakanyar Kupa (3) Dunavarsány (1) Duna Tv (1) Ebreichsdorf (3) edéts (1) edtés (1) edzé (1) edzés (302) Elancourt (1) Európa-liga (1) év játékosa (2) Ferencváros (1) festés (1) Focifesztivál (1) focivébé (6) forgatás (1) fotók (2) Fradi (1) Franciaország (1) FTC (1) futballtorna (1) futmesa (1) gála (1) gombfoci (1) gombfociverseny (1) Görögország (1) Groupama Aréna (4) Groupama Arena (1) házibajnokság (4) Hungarian Open (1) idegenlégió (1) játék (1) jótékonyság (1) kapus (1) KockaCsoki (11) KockaPont Közösségi Tér (12) Kréta (1) Magyar kupa (3) Magyar Kupa (1) magyar ranglista (1) magyar válogatott (5) Mattersburg (6) Mezőberény (4) Milánó (1) Mödling (2) Múzeumok Éjszakája (5) Nagy Sportágválasztó (5) Németország (1) olasz (1) Olaszország (1) Olimpia Club Subbuteo (1) országos bajnokság (7) osztrák csapatbajnokság (2) Pasquale Carrassi (1) Phoenix TSC (1) Prága (7) Puskás Ferenc Stadion (1) reklám (1) rendezvény (1) Róma (2) Royal Flash Cup (8) Santa Claus Cup (1) sateliite (1) Sopron (6) sportnap (1) statisztika (6) subbuteo (9) subbuteoshop.hu (1) Subbuteosuli (14) Sven Schilling (1) szétlövés (4) Szombathely (4) Szüerro Tánciskola (23) születésnap (7) tévé (2) tévéfelvétel (1) TFKN Dragon (3) TFKN Dragons (10) Top 50 (1) Traiskirchen (8) TSC Phoenix (1) TV13 (1) újság (1) Vác (1) Vácduka (1) válogatott (1) vébékvalifikáció (2) végeredmény (11) verseny (64) videó (8) videoklip (2) világbajnokság (2) Világcsücsök (4) VilágCsücsök (233) világranglista (15) visszatekintés (8) WASPA (22) WASPA World Cup (2) Címkefelhő

Friend

                Friends

 

subbuteomunich_logo.jpg

 

 

 

 

 

 

  berlinlogo.png

  fistflogo.png

 

 

 

 

 

 

 waspa-logo.jpg

2014.12.17. 19:07 Cozy

Három másodperc büszkeség

Angol reklámban szerepelt a Budapest Subbuteo klub egyik csapata, avagy három másodperc hírnév.

00-00-20.jpg
 

Néhány hete egy hétfő délelőtt egy hölgy hívott fel izgatottan, hogy negyedórán belül szüksége van egy subbuteocsapatra. Nagyon meglepődtem, és nem értettem a kérését, de mivel minden olyan gyorsan történt, nem volt időm gondolkodni, felkaptam két csapatot, a Manchester Unitedet és a Celticet – jó kis brit rangadó – gondoltam magamban –, hozzá két labdát, és indultam is a találkozóhelyre.

Egy vasútmodellbolt előtt kellett várnom, s közben a hölgy kollégájával beszélgettem, aki csak annyit tudott elmondani, hogy valami reklámfilmhez kellenek a csapatok. Amíg vártuk a vasútmodellek beszerzését, igyekeztem népszerűsíteni a subbuteót, elmondtam a legfőbb szabályokat és beszéltem neki a nagyobb versenyekről is.

00-00-22.jpg

Nemsokára megjelent a hölgy, aki hívott, kezében rengeteg szatyorral. Nagyon örült a csapatoknak, és annak is, hogy kettőt hoztam, mert miután megbeszéltük, hogy hozzak neki egy csapatot, rögtön arra gondolt, hogy kettő mégis jobb lenne. Naná, hiszen egy csapat nem is tud meccset játszani! – gondoltam, majd elmondta, hogy az angol Betvictor nevű sportfogadási iroda számára készítenek egy reklámfilmet, és ahhoz kellenek a subbuteocsapatok.

Magamban már le is játszottam a filmet, ahogy két ember ádáz küzdelmet vív a csapatainkkal, s bár senki sem tudja, csak én, mégis büszke leszek arra, hogy mindkettő a klubunkból került a reklámba.

00-00-21.jpg

Hetente írtam be a YouTube keresőjébe a Betvictor szót, hátha megtalálom a klipet a Manchesterünkkel és a Celticünkkel. Ma reggel megtaláltam, Betvictor-reklám a korábbi angol szövetségi kapitánnyal, Sven-Göran Erikssonnal a főszerepben. Egyre jobban hangzott, s már rá is kattintottam a félperces spotra, amelyben vonatok száguldoztak fel-alá, majd a végén, három másodperc erejéig megjelent a manchesteri csapat, amint egy távolodó vonatot és egy képernyőt néz. Se Celtic, se labda, se foci. Talán más észre sem veszi őket. Én azonban tudom, és büszke vagyok arra, hogy ha csak három másodperc erejéig, de benne voltunk a reklámban.

Itt a teljes videó:

Szólj hozzá!

Címkék: reklám Budapest Subbuteo


A bejegyzés trackback címe:

https://budapestsubbuteo.blog.hu/api/trackback/id/tr896992027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása